Hello hello ;)

Hai hai Assalamualaikum semua. Ni blog Prostar yang baru since barisan kepimpinan dah bertukar. Aharks. Just nak share something with you guys antara aktiviti yang kitorang jalankan dulu. Check it out! :)
IT'S ALL ABOUT PROSTAR



Thursday, March 17, 2011

HARI BERSAMA AHLI PROSTAR

          Assalamualaikum dan salam 1 Prostar... Pada tanggal 28 Februari 2011 bersamaan hari Isnin, Kelab Prostar UiTM Kelantan telah mengadakan 1 lagi program iaitu Hari Bersama Ahli Prostar, bertempat di HRD A. Majlis ni mula pada pukul 8.30 malam, dihadiri oleh semua AJK, ahli lama serta baru dan beberapa jemputan. Antara tetamu jemputan yang hadir pada malam ini termasuklah En. Rahim, NYDP Kelab Prostar Kelantan dan En Idzham, Penasihat Kelab Prostar UiTM Kelantan.


        Tujuan program ini diadakan untuk merapatkan hubungan silaturrahim sesama ahli Kelab Prostar UiTM Kelantan, memperkenal penasihat dan AJK kelab kepada ahli dan memberi informasi tentang kelab kepada semua ahli terutama ahli-ahli baru. Untuk pengetahuan semua, program ini merupakan program yang akan diadakan oleh kelab kami pada setiap semester.Alhamdulillah, sambutan yang kami dapat daripada mahasiswa UiTM Kelantan pada kali ni amat memberangsangkan. Ramai jugaklah yang 'join" jadi ahli. Kepada sesapa yang berminat nak "join" kelab kami, bolehlah jumpa AJK kelab kami..:) Anda amat dialu-alukan...Tak rugi "join" kami!!! Macam2 pengalaman korg dapat...Akhir sekali,luangkanlah masa korg tengok gambar program Hari Bersama Ahli Kelab Prostar UiTM Kelantan..=)
*Ahli-ahli Prostar UiTM Kelantan*
* Pendaftaran ahli-ahli baru*



                                                                            
                                                                        *En Rahim*
*Ucapan oleh Penasihat Kelab-En Idzham*
* Presiden Kelab Prostar UiTM Kelantan*
*Pengarah Projek*

*Antara AJK Kelab*
      
*Gambar Kenangan bersama-sama warga Prostar UiTM Kelantan*
*Barisan AJK Kelab Prostar Sesi Dis 2010-Apr 2011*































No comments:

Post a Comment