Hello hello ;)

Hai hai Assalamualaikum semua. Ni blog Prostar yang baru since barisan kepimpinan dah bertukar. Aharks. Just nak share something with you guys antara aktiviti yang kitorang jalankan dulu. Check it out! :)
IT'S ALL ABOUT PROSTAR



Wednesday, March 2, 2011

FESKO 2011

        Assalamualaikum... Sebelum mencoret latest news, nak ucap tahniah kepada semua AJK Kelab Prostar sbb berjaya laksanakan projek sepanjang FESKO 2011. To all senior, terima kasih sbb guide ktorg yg junior2 nie, hehe =) ...Untuk berita terbaru pasal kelab kami, ada beberapa aktiviti yang dah dijalankan pada minggu lepas sempena FESKO 2011. Bagi yang macam blur2 maksud FESKO tu, FESKO tu singkatan untuk Festival Kolej  ygang dianjurkan oleh Majlis Tertinggi Kolej a.k.a MTK. Sepanjang FESKO yang ke-7 ni, ada 2 projek yang telah berjaya kami laksanakan; iaitu FESKES(Festival Kesihatan) dan  Keusahawanan Gegar Prostar. 

FESTIVAL KESIHATAN (FESKES)

             Tarikh :  22 Februari 2011(selasa)  dan 23 Februari 2011(rabu).
             Tempat : Foyer Pentadbiran & Perpustakaan Tengku Anis

Antara aktiviti yang diadakan termasuklah pemeriksaan gigi, pemeriksaan kesihatan dan BMI. Selain itu, program derma darah turut diadakan, dan merupakan aktiviti yang paling mendapat sambutan sepanjang 2 hari diadakan... 


* Pemeriksaan Kesihatan*

* Derma darah*
-Ramai yang menanti dengan penuh kesabaran =p -
* Derma darah lagi..hehe~

* Staf Hospital Machang*
KEUSAHAWANAN GEGAR PROSTAR

         Tanggal 24 Februari 2011, projek ke-2 kami untuk FESKO 2011, iaitu Keusahawanan Gegar Prostar telah diadakan di Dewan Profesional. Kami telah ,menjemput beberapa pihak untuk menyertai kami dalam projek ini. Basically, program ini macam jualan barang2 r.. macam "bundle" dan barang2 komputer. Kami turut menjemput pihak farmasi untuk membuat pameran ubat-ubatan...(sesuailah dengan kelab kami)... Di samping pameran, para pengunjung boleh jugak dapat info lebih lanjut yang nak diketahui. Dalam pameran ni, pengunjung boleh jugak dapat cenderahati daripada pihak farmasi dngan menjawab soalan2 pasal ubat-ubatan yang mereka beri... 

* Jualan "bundle"*
- Antara yang menjadi perhatian ramai especially student perempuan =) -

* Jualan alat2 komputer*
- Ramai jugak yang menjenguk + membeli-

* Inilah cenderahati untuk mereka2 yang berjaya jawab soalan... macam2 ada..hehe*

* Penyampaian cenderahati oleh AJK Prostar kepada wakil farmasi*



Akhir kata, terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung dan tak langsung dalam melaksanakan kedua-dua projek yang telah dijalankan. Harap dapat bekerjasama lagi pada masa akan datang. Sebelum menamatkan coretan, kepada mana2 student yang berminat nak join Kelab Prostar Pengajian Tinggi UiTM Kelantan, anda amat dialu-alukan..Tak rugi join kami!!! Sekian. Have a nice day..=)

p/s :  Pengalaman yang menarik... Dapat belajar mcm2 sepanjang FESKO.. 


No comments:

Post a Comment