Hello hello ;)

Hai hai Assalamualaikum semua. Ni blog Prostar yang baru since barisan kepimpinan dah bertukar. Aharks. Just nak share something with you guys antara aktiviti yang kitorang jalankan dulu. Check it out! :)
IT'S ALL ABOUT PROSTAR



Tuesday, April 12, 2011

STUDENT INOVATION INVENTION AND DESIGN (SIID)

     Salam 1 Prostar...Kali ni nak post pasal next aktiviti yang kelab kami dah join, iaitu SIID (stands for Student Inovation, Invention and Design). Program ni dianjurkan oleh Kelab SICC pada 8 April 2011 di HRD A . Pada kali ni, Nurshafira Rosdin merupakan ketua projek kami. Senang je tugas kami untuk aktiviti ni. "MENCIPTA"... Aktiviti kali ni tak melibatkan semua exco, cuma para exco junior dan sekretariat kelab je yang terlibat.
      Segala slide pembentangan, barang yang dicipta setelah perbincangan bersama-sama telah disiapkan sebelum hari pembentangan iaitu pada 8 April 2011. Pada hari tersebut, setelah membuat undian, kami mendapat giliran yang ke-4 untuk pembentangan. Halimah, Azira dan Aliah yang telah melakukan pembentangan bagi projek kami. Tahniah kat mereka, walaupun last minute preparation, mereka berjaya menyampaikan pembentangan dengan baik..EXCELENCE!! Ketua projek kami, Shafira telah bertindak sebagai "penjaga slide"... ;)
-Barisan exco dan sekretariat yang terlibat-
-Pembentangan daripada peserta organisasi lain-
-Our "Presenter"-
-Our next "Presenter"-
-Sebahagian exco dan sekretariat yang terlibat pda sesi pagi-
     Walaupun kami tak menang, just dapat saguhati, tapi kami puas.. Kerja yang kami buat dalam jangka masa yang agak pendek dan pack, kami berjaya laksanakan. Terima kasih kat semua yang memberi sumbangan dan membantu kami dalam projek ni...especially Exco dan sekretariat Prostar...=) Thanks a lot for ur cooperation.

p/s : Congrats kat ketua projek n presenter for ur excellence job...


No comments:

Post a Comment